Távmunka hírlevél

Üdvözöljük a CivilTech Szoftveradományozási Program vészhelyzeti hírlevelének olvasói között!

A hírlevelet a CivilTech hírlevélre regisztrált civil szervezeteknek állítottuk össze, hogy kiemeljük azokat a szoftveradományokat és kedvezményes termékeket, amelyek segítségükre lehetnek a távmunka új kihívásaival való megküzdésben.

A termékajánlatok mellett otthoni munkavégzéssel kapcsolatos gyakorlati tudnivalókat is összeállítottunk.

Lendüljünk túl a kezdeti nehézségeken!

Még ha a civil szervezet nem is készült fel eddig rá technikailag, az otthoni munkavégzést lehetővé tevő eszközöket gyorsan üzembe lehet helyezni.


Kommunikációs megoldások

Zoom – video- és audiokonferencia-platform, amely egyszerûen használható, de kiterjedt funkcionalitású online találkozókat és csoportos üzenetküldést tesz lehetővé.

Zoom bemutatása és igénylése

Slack – népszerű kommunikációs eszköz, amely nem enged elveszni a szerteágazó témák és hozzászólások között.

Slack bemutatása és igénylése


Dokumentumkezelés és együttműködés

Box – a Box egy nagyszerű lehetőség kis szervezetek számára (ahol 10 vagy annál kevesebb licencre van szükség), amelyek a dokumentumok gyors felhőbe történő áthelyezésére törekszenek.

Box igénylése

Asana – feladatkezelő, amely nagy segítséget nyújt a távolról történő csoportos munka összehangolásában.

Asana bemutatása és igénylése


Kettő az egyben – felhő alapú irodai alkalmazások

Microsoft 365 Business és Enterprise – mit tud az általános irodai alkalmazásokon kívül?

A Microsoft a jelenlegi helyzetre való tekintettel kiterjeszti a Microsoft 365 E1 csomag elérését 6 hónapig az önkéntesek számára is. A Microsoft 365 E1 a Microsoft egyik, a nonprofit szervezetek számára ingyenes csomagja, ami ideális akár 300 felhasználó esetén is.

Teams – hatékony kommunikációs és dokumentumkezelési megoldást jelent az otthonról dolgozók számára - fájlok megosztása, együttműködés a dokumentumokban, csoport szintű csevegés, találkozók, munkacsoportok létrehozása.

SharePoint – kicsit több beállítást igényel, de hasznos lehet, különösen, ha dokumentumokat próbál megosztani külső érdekelt felekkel és munkatársakkal.

Microsoft 365 regisztráció és igénylés

Google for Nonprofits és G Suite

A Google for Nonprofits a G Suite alkalmazásától függetlenül ingyenesen elérhető a civileknek, és tartalmazza a Google Drive üzleti verzióját (Google Drive Basic). Ez az egyik leggyorsabban létrehozható dokumentumtár a felhőben, ahol beállíthatóak a megosztási és hozzáférési engedélyek.

Google for Nonprofits igénylése

G Suite – tartalmazza a Gmail levelezést, a Dokumentumok, a Naptár, a Drive és a Hangouts Meet videokonferencia funkciókat.

Azok számára, akik már használják a Nonprofit G Suite Basic alkalmazást, a Google nemrégiben bejelentette, hogy július 1-ig ingyenesen elérhetővé teszi a Google Hangouts Meet prémium funkcióit. Ez magában foglalja a virtuális találkozók akár 250 ember számára történő létrehozását és az élő közvetítést akár 100 000 résztvevő számára ingyen.

G Suite igénylése:

  • ha már regisztrált a Google for Nonprofit csomagra: a kezelőfelületre belépve egyszerűen hozzáadhatja a G Suite alkalmazást fiókjához;
  • ha még nem regisztrált Google for Nonprofit csomagra, akkor először ezt kell megtennie, majd utána tudja hozzáagni az alkalmazást fiókjához. A Google regisztrációhoz szüksége less érvényesítési kódra, melyet CivilTech fiókjában tud generálni.

Ha az aláírásokhoz nincs otthon szkenner, postára pedig nem akar menni

DocuSign – a DocuSign Standard Edition egy webes szolgáltatás, aminek segítségével használója feltölthet és elküldhet dokumentumokat elektronikus aláírásért.

DocuSign igénylése


Megbeszélés megbeszélés hátán - videókonferencia kisokos

Elárasztottak a követhetetlen emailek!

Nem káptalan a fejem, és mit is csinálnak a kollégák?

Távolról nehéz egymásra mosolyogni! Félreértett emailek, frusztráló, követhetetlen beszélgetések…

BACK TO TOP