Az oldal karbantartás miatt nem lesz elérhető 21.06 : 05:00 - 21.06 : 22:00 CEST, középeurópai idő szerint. Hide this message.

1. Általános

1.1 Mely termékek érhetőek el a CivilTech programon keresztül?
1.2 Miért kell szolgáltatási díjat fizetni?
1.3 Hogyan léphetünk kapcsolatba?
1.4 Hol kérhetek tanácsot a termékek kiválasztásával kapcsolatban?

2. Jogosultság

2.1 Megfelel-e a szervezetem a CivilTech program követelményeinek?

3. Regisztráció

3.1 Ha valaki más már regisztrálta a szervezetet a CivilTech programra, használhatom-e ezt a felhasználói fiókot adománykérésre, vagy újra kell regisztrálnom?
3.2 Honnan tudhatom meg a szervezet felhasználói nevét és jelszavát?

4. Adománykérés – megrendelés

4.1 Hogyan rendelhetek?
4.2 A szervezetünknek alszervezetei vannak. Rendelhet-e minden alszervezet önállóan?
4.3 Hogyan fizethetem ki a szolgáltatási díjat?

5. Szállítási cím

5.1 Lehet-e más a szállítási cím, mint a szervezet bejegyzett székhelye?

6. A rendelés teljesítése

6.1 Mikorra várhatom a termékek szállítását?
6.2 Mit tegyek, ha ki akarom deríteni, hogy hogy áll a megrendelés?
6.3 Mit tegyek, ha törölni akarom a megrendelést?

7. A megrendelés törlése, visszatérítés

7.1 Mit tegyek, ha törölni szeretném a megrendelést?
7.2 Hogyan kapom vissza a befizetett szolgáltatási díjat?

8. A felhasználói fiók elérése

8.1 Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat vagy a felhasználói nevet?
8.2 Mit tegyek, ha a szervezet adataiban változás történt azóta, hogy a szervezetet regisztráltuk a CivilTech programra?

1. Általános


1.1 Mely termékek érhetőek el a CivilTech programon keresztül?

A CivilTech Program az adományozó partnerek által felajánlott technológiai termékeket és szolgáltatásokat közvetíti. Részletes terméklistát a Katalógus menüpont alatt talál.


1.2 Miért kell adminisztrációs díjat fizetni?

A CivilTech Informatikai Adományozó Program adminisztrációs díjat számol fel minden egyes lebonyolított rendelés esetén. A díj az adományozó program fenntartási költségeit fedezi. Bár az költségek mértéke tételenként változik, mégis a szervezetek jellemzően 50-90%-os megtakarítást érhetnek el a tipikus, USD-ben denominált kiskereskedelmi árakhoz képest.

A díj biztosítja, hogy a CivilTech Program hosszú távon fenntartható legyen, és az adományozott termékeket továbbra is a lehető legnagyobb hatékonysággal és a lehető legkisebb költségen tudja felajánlani.


1.3 Hogyan léphetünk kapcsolatba?

A Kapcsolat menüpont alatt tud részünkre üzenetet küldeni.


1.4 Hol kérhetek tanácsot a termékek kiválasztásával kapcsolatban?

A CivilTech programban regisztrált szervezetek INGYENESEN kérhetnek tanácsot a CivilTech munkatársaitól e-mailben vagy a kapcsolati űrlapon keresztül az adománykérési folyamatról és a termékek kiválasztásáról.

^ vissza a lap tetejére

2. Jogosultság


2.1 Megfelel-e a szervezetem a CivilTech program követelményeinek?

A CivilTech programban Magyarországon bejegyzett, közhasznú jogállással rendelkező, vagy Szja civil 1% gyűjtésére jogosult egyesületek, alapítványok, nonprofit gazdasági társaságok, valamint nyilvános könyvtárak vehetnek részt. További információ a Jogosultsági feltételek menüpont alatt.

^ vissza a lap tetejére

3. Regisztráció


3.1 Ha valaki más már regisztrálta a szervezetet a CivilTech programra, használhatom-e ezt a felhasználói fiókot adománykérésre, vagy újra kell regisztrálnom?

Használhatja. A szervezet felhasználói nevével vagy e-mail címével és jelszavával tud bejelentkezni.


3.2 Honnan tudhatom meg a szervezet felhasználói nevét és jelszavát?

Ha nem tudja a szervezet jelszavát, jelszóemlékeztetőt kérhet az Elfelejtette jelszavát?-ra kattintva a bejelentkező képernyőn. Itt meg kell adnia a szervezet regisztrált e-mail címét vagy felhasználói nevét. Ezután kap egy e-mailt, mellyel törölheti a régi jelszót és újat adhat meg. Ha nem tudja megadni a felhasználói nevet vagy az e-mail címet, akkor kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a civiltech@niok.hu címen.

^ vissza a lap tetejére

4. Adománykérés - megrendelés


4.1 Hogyan rendelhetek?

Részletes információt talál a Rendelés menüpont alatt.


4.2 A szervezetünknek alszervezetei vannak (társadalmi szervezet jogi személyiséggel rendelkező szervezeti egysége). Rendelhet-e minden alszervezet önállóan?

Igen, amennyiben az alszervezet rendelkezik közhasznú státusszal, ahogy az a Jogosultsági feltételekben meg van határozva.

  • töltse ki a honlapunkon található regisztrációs űrlapot.

  • az alszervezet a saját felhasználó nevét és jelszavát használva adhatja fel a rendelését, amennyiben a regisztrációt követően visszajelzést kapott, arról, hogy megfelel a jogosultsági feltételeknek.

  • Ha az alszervezet már korábban regisztrált, de nem emlékeznek a felhasználónévre és a jelszóra, akkor az Elfelejtett jelszó menüpontra kattintva kérjük, adják meg a szervezet regisztrált e-mail címét. Az e-mail címre a rendszer kiküldi a felhasználó nevet és a jelszót. Ha a regisztrált e-mail címben sem biztosak, akkor keressenek bennünket az civiltech@niok.hu e-mail címen.


4.3 Hogyan fizethetem ki a szolgáltatási díjat?

A számla kézhezvételekor banki átutalással a szervezet saját bankszámlájáról. Magánszemélyektől érkező befizetést nem áll módunkban elfogadni.

^ vissza a lap tetejére

5. Szállítási cím


5.1 Lehet-e más a szállítási cím, mint a szervezet bejegyzett székhelye?

A CivilTech program alapvetően a megrendelt termékeket a hivatalos székhelyre szállítja.

Figyelem! Az egyes adományozó partnerek engedélyezhetik a termékek más címre történő szállítását. Kérjük nézze meg a Szállítási címről szóló információkat.

^ vissza a lap tetejére

6. A rendelés teljesítése


6.1 Mikorra várhatom a termékek szállítását?

Az egyes Adományozó partnerek különböző gyorsasággal dolgozzák fel a megrendeléseket.

A szervezet a megrendelt termékeket várhatóan a következők szerint kapja meg:

  • Cisco / Cisco Meraki – a fizetéstől a Rendelés jóváhagyási nyilatkozat és a Termékadományozási Szerződés beérkezésétől számított 90 napon belül
  • Microsoft – a rendelés jóváhagyásától számított 2-5 munkanapon belül.
  • A többi adományozó partner esetén a rendelés jóváhagyásától számított 1-3 munkanapon belül.

Figyelem! A hardvereket általában több részletben szállítják.


6.2 Mit tegyek, ha kérdésem van a rendelésem állapotával kapcsolatban?

Küldje el kérdését e-mailben a civiltech@niok.hu címre “Rendelés állapota” tárgymegjelöléssel. Az e-mail szövegének tartalmaznia kell a következő információkat:

  • a szervezet neve
  • bírósági bejegyzés száma
  • rendelés visszaigazolásának száma
  • a rendeléssel kapcsolatos kérdés


6.3 Mit tegyek, ha törölni akarom a megrendelést?

Írjon nekünk egy e-mailt a civiltech@niok.hu címre “Rendelés lemondása” tárgymegjelöléssel. Az e-mail szövegének tartalmaznia kell a következő információkat:

  • a szervezet neve
  • bírósági bejegyzés száma
  • rendelés visszaigazolásának száma
  • a rendelés lemondásának indoklása

^ vissza a lap tetejére

7. A megrendelés törlése, visszatérítés


7.1 Mit tegyek, ha vissza szeretném küldeni a megrendelt terméket?

Írjon nekünk egy e-mailt a civiltech@niok.hu címre, “Megrendelt termék visszaküldése” tárgymegjelöléssel. Az e-mail szövegének tartalmaznia kell a következő információkat:

  • a szervezet neve
  • bírósági bejegyzés száma
  • rendelés visszaigazolásának száma
  • a visszaküldés oka

Figyelem! Visszaadásra, visszaküldésre csak Cisco és Microsoft termékek esetén van lehetőség, az egyes adományozási programoknál leírt módon és ideig.


7.2 Milyen módon térítik vissza a kifizetett pénzt?

A visszatérítendő összeget átutaljuk a szervezet bankszámlájára.

^ vissza a lap tetejére

8. A felhasználói fiók elérése


8.1 Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat vagy a felhasználói nevet?

Az Elfelejtett jelszó menüpontra kattintva, kérjük, adjak meg a szervezet regisztrált e-mail címét vagy felhasználói nevét. Az e-mail címre a rendszer kiküldi a jelszót. Ha nem tudjak, hogy melyik e-mail címet adhatták meg a regisztrációkor, akkor keressen bennünket a civiltech@niok.hu e-mail címen.


8.2 Mit tegyek, ha a szervezet adataiban változás történt azóta, hogy a szervezetet regisztráltuk a CivilTech Programra?

Írjon nekünk egy e-mailt a civiltech@niok.hu címre “Adatváltozás” tárgymegjelöléssel. Az e-mail szövegének tartalmaznia kell a következő információkat:

  • a szervezet neve
  • bírósági bejegyzés száma
  • a megváltoztatni kívánt adatok adatok

^ vissza a lap tetejére

X
A {link_name} végzi az érvényesítéseket és biztosítja az ügyfélszolgálatot a CIVILTECH.HU partnerei számára. Visit {link_name}arrow