Újraérvényesítés

Azt az üzenetet kaptam, hogy lejárt a regisztrációm. Mit kell tennem a megújításhoz?

Ha megrendelés közben ezt az üzenetet látja, az azt jelenti, hogy a jogosultságát alátámasztó dokumentumok érvényüket vesztették, VAGY, CivilTech fiókja két évre lett érvényesítve, s nekünk ellenőriznünk kell, hogy fennállnak-e még a jogosultságra vonatkozó feltételek. A lejárt érvényesség nem jelenti azt, hogy elveszítették jogosultságukat a CivilTech Programra, csupán azt, hogy négyévente újra ellenőriznünk kell a jogosultsági feltételeket.

Mit kell beküldenem?

Kérjük, nézze át, hogy a regisztrációkor megadott adatok még aktuálisak-e, majd a Programban megadott email címéről küldött levélben ezt erősítse meg, vagy írja meg, hogy milyen változások következtek be adataiban. Amennyiben a részvételre jogosító státuszát (közhasznú jogállás vagy Szja civil 1%-ra jogosultság) időközben elveszítette, kérjük, amikor újra elnyeri ezek valamelyikét, küldje el részünkre emailben az erről szóló végzés másolatát.

Mikor használhatom újra a fiókomat?

Amikor meggyőződtünk róla, hogy az információi aktuálisak, vagy megkaptuk a státuszuk visszanyeréséről szóló végzést, négy évvel meghosszabbítjuk fiókja érvényességét. Ezek után ismét fel tud tenni megrendeléseket, illetve generálhat érvényesítési kódokat.

Ha további kérdései vannak, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a CivilTech munkatársaival az civiltech@niok.hu címen.