1. Általános
1.1 Mely termékek érhetőek el a CivilTech programon keresztül?
1.2 Miért kell szolgáltatási díjat fizetni?
1.3 Hogyan léphetünk kapcsolatba?
1.4 Hol kérhetek tanácsot a termékek kiválasztásával kapcsolatban?
2. Jogosultság
2.1 Megfelel-e a szervezetem a CivilTech program követelményeinek?
3. Regisztráció
3.1 Ha valaki más már regisztrálta a szervezetet a CivilTech programra, használhatom-e ezt a felhasználói fiókot adománykérésre, vagy újra kell regisztrálnom?
3.2 Honnan tudhatom meg a szervezet felhasználói nevét és jelszavát?
4. Adománykérés – megrendelés
4.1 Hogyan rendelhetek?
4.2 A szervezetünknek alszervezetei vannak. Rendelhet-e minden alszervezet önállóan?
4.3 Hogyan fizethetem ki a szolgáltatási díjat?
5. Szállítási cím
5.1 Lehet-e más a szállítási cím, mint a szervezet bejegyzett székhelye?
6. A rendelés teljesítése
6.1 Mikorra várhatom a termékek szállítását?
6.2 Mit tegyek, ha ki akarom deríteni, hogy hogy áll a megrendelés?
6.3 Mit tegyek, ha törölni akarom a megrendelést?
7. A megrendelés törlése, visszatérítés
7.1 Mit tegyek, ha törölni szeretném a megrendelést?
7.2 Hogyan kapom vissza a befizetett szolgáltatási díjat?
8. A felhasználói fiók elérése
8.1 Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat vagy a felhasználói nevet?
8.2 Mit tegyek, ha a szervezet adataiban változás történt azóta, hogy a szervezetet regisztráltuk a CivilTech programra?
1. Általános
1.1 Mely termékek érhetőek el a CivilTech programon keresztül?
A CivilTech Program az adományozó partnerek által felajánlott technológiai termékeket és szolgáltatásokat közvetíti. Részletes terméklistát a Katalógus menüpont alatt talál.
1.2 Miért kell adminisztrációs díjat fizetni?
A CivilTech Informatikai Adományozó Program adminisztrációs díjat számol fel minden egyes lebonyolított rendelés esetén. A díj az adományozó program fenntartási költségeit fedezi. Bár az költségek mértéke tételenként változik, mégis a szervezetek jellemzően 50-90%-os megtakarítást érhetnek el a tipikus, USD-ben denominált kiskereskedelmi árakhoz képest.
A díj biztosítja, hogy a CivilTech Program hosszú távon fenntartható legyen, és az adományozott termékeket továbbra is a lehető legnagyobb hatékonysággal és a lehető legkisebb költségen tudja felajánlani.
1.3 Hogyan léphetünk kapcsolatba?
A Kapcsolat menüpont alatt tud részünkre üzenetet küldeni.
1.4 Hol kérhetek tanácsot a termékek kiválasztásával kapcsolatban?
A CivilTech programban regisztrált szervezetek INGYENESEN kérhetnek tanácsot a CivilTech munkatársaitól e-mailben vagy a kapcsolati űrlapon keresztül az adománykérési folyamatról és a termékek kiválasztásáról.
2. Jogosultság
2.1 Megfelel-e a szervezetem a CivilTech program követelményeinek?
A CivilTech programban Magyarországon bejegyzett, közhasznú jogállással rendelkező, vagy Szja civil 1% gyűjtésére jogosult egyesületek, alapítványok, nonprofit gazdasági társaságok, valamint nyilvános könyvtárak vehetnek részt. További információ a Jogosultsági feltételek menüpont alatt.
3. Regisztráció
3.1 Ha valaki más már regisztrálta a szervezetet a CivilTech programra, használhatom-e ezt a felhasználói fiókot adománykérésre, vagy újra kell regisztrálnom?
Használhatja. A szervezet felhasználói nevével vagy e-mail címével és jelszavával tud bejelentkezni.
3.2 Honnan tudhatom meg a szervezet felhasználói nevét és jelszavát?
Ha nem tudja a szervezet jelszavát, jelszóemlékeztetőt kérhet az Elfelejtette jelszavát?-ra kattintva a bejelentkező képernyőn. Itt meg kell adnia a szervezet regisztrált e-mail címét vagy felhasználói nevét. Ezután kap egy e-mailt, mellyel törölheti a régi jelszót és újat adhat meg. Ha nem tudja megadni a felhasználói nevet vagy az e-mail címet, akkor kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a civiltech@niok.hu címen.
4. Adománykérés - megrendelés
4.1 Hogyan rendelhetek?
Részletes információt talál a Rendelés menüpont alatt.
4.2 A szervezetünknek alszervezetei vannak (társadalmi szervezet jogi személyiséggel rendelkező szervezeti egysége). Rendelhet-e minden alszervezet önállóan?
Igen, amennyiben az alszervezet rendelkezik közhasznú státusszal, ahogy az a Jogosultsági feltételekben meg van határozva.
-
töltse ki a honlapunkon található regisztrációs űrlapot.
-
az alszervezet a saját felhasználó nevét és jelszavát használva adhatja fel a rendelését, amennyiben a regisztrációt követően visszajelzést kapott, arról, hogy megfelel a jogosultsági feltételeknek.
-
Ha az alszervezet már korábban regisztrált, de nem emlékeznek a felhasználónévre és a jelszóra, akkor az Elfelejtett jelszó menüpontra kattintva kérjük, adják meg a szervezet regisztrált e-mail címét. Az e-mail címre a rendszer kiküldi a felhasználó nevet és a jelszót. Ha a regisztrált e-mail címben sem biztosak, akkor keressenek bennünket az civiltech@niok.hu e-mail címen.
4.3 Hogyan fizethetem ki a szolgáltatási díjat?
A számla kézhezvételekor banki átutalással a szervezet saját bankszámlájáról. Magánszemélyektől érkező befizetést nem áll módunkban elfogadni.
5. Szállítási cím
5.1 Lehet-e más a szállítási cím, mint a szervezet bejegyzett székhelye?
A CivilTech program alapvetően a megrendelt termékeket a hivatalos székhelyre szállítja.
Figyelem! Az egyes adományozó partnerek engedélyezhetik a termékek más címre történő szállítását. Kérjük nézze meg a Szállítási címről szóló információkat.
6. A rendelés teljesítése
6.1 Mikorra várhatom a termékek szállítását?
Az egyes Adományozó partnerek különböző gyorsasággal dolgozzák fel a megrendeléseket.
A szervezet a megrendelt termékeket várhatóan a következők szerint kapja meg:
- Cisco / Cisco Meraki – a fizetéstől a Rendelés jóváhagyási nyilatkozat és a Termékadományozási Szerződés beérkezésétől számított 90 napon belül
- Microsoft – a rendelés jóváhagyásától számított 2-5 munkanapon belül.
- A többi adományozó partner esetén a rendelés jóváhagyásától számított 1-3 munkanapon belül.
Figyelem! A hardvereket általában több részletben szállítják.
6.2 Mit tegyek, ha kérdésem van a rendelésem állapotával kapcsolatban?
Küldje el kérdését e-mailben a civiltech@niok.hu címre “Rendelés állapota” tárgymegjelöléssel. Az e-mail szövegének tartalmaznia kell a következő információkat:
- a szervezet neve
- bírósági bejegyzés száma
- rendelés visszaigazolásának száma
- a rendeléssel kapcsolatos kérdés
6.3 Mit tegyek, ha törölni akarom a megrendelést?
Írjon nekünk egy e-mailt a civiltech@niok.hu címre “Rendelés lemondása” tárgymegjelöléssel. Az e-mail szövegének tartalmaznia kell a következő információkat:
- a szervezet neve
- bírósági bejegyzés száma
- rendelés visszaigazolásának száma
- a rendelés lemondásának indoklása
7. A megrendelés törlése, visszatérítés
7.1 Mit tegyek, ha vissza szeretném küldeni a megrendelt terméket?
Írjon nekünk egy e-mailt a civiltech@niok.hu címre, “Megrendelt termék visszaküldése” tárgymegjelöléssel. Az e-mail szövegének tartalmaznia kell a következő információkat:
- a szervezet neve
- bírósági bejegyzés száma
- rendelés visszaigazolásának száma
- a visszaküldés oka
Figyelem! Visszaadásra, visszaküldésre csak Cisco és Microsoft termékek esetén van lehetőség, az egyes adományozási programoknál leírt módon és ideig.
7.2 Milyen módon térítik vissza a kifizetett pénzt?
A visszatérítendő összeget átutaljuk a szervezet bankszámlájára.
8. A felhasználói fiók elérése
8.1 Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat vagy a felhasználói nevet?
Az Elfelejtett jelszó menüpontra kattintva, kérjük, adjak meg a szervezet regisztrált e-mail címét vagy felhasználói nevét. Az e-mail címre a rendszer kiküldi a jelszót. Ha nem tudjak, hogy melyik e-mail címet adhatták meg a regisztrációkor, akkor keressen bennünket a civiltech@niok.hu e-mail címen.
8.2 Mit tegyek, ha a szervezet adataiban változás történt azóta, hogy a szervezetet regisztráltuk a CivilTech Programra?
Írjon nekünk egy e-mailt a civiltech@niok.hu címre “Adatváltozás” tárgymegjelöléssel. Az e-mail szövegének tartalmaznia kell a következő információkat:
- a szervezet neve
- bírósági bejegyzés száma
- a megváltoztatni kívánt adatok adatok