Autodesk - Gyakran Ismételt Kérdések

Adományozási Programmal kapcsolatos kérdések

Mely Autodesk termékek érhetők el az adományozási programon keresztül?

Az Architecture, Engineering & Construction Collection és a Product Design Collection tartalmazza az AutoCAD-et, de a Media & Entertainment Collection nem. A CivilTech-en keresztül hozzáférhetnek még a Fusion 360-hoz és az AutoCAD for Mac előfizetéses változataihoz is.

Egy szervezet legfeljebb tíz előfizetést igényelhet illetve újíthat meg egy költségvetési évben (július 1. – június 30.).

Hozzájuthatok olyan Autodesk termékekhez, melyek nem szerepelnek az Adományozói Programban?

Amennyiben további licenszekre van szüksége a CivilTech-en keresztül igényelt tíz mellett, vagy olyan termékeket szeretne, melyek nem szerepelnek az adományozói programban, kérjük írjon emailt a technologyimpact@autodesk.com címre. Az Autodesk elbírálja a kérelmüket, és emailben jelzi, hogy módjában áll-e teljesíteni kérésüket.

Az Autodesk jelenleg előfizetéses termékeit kínálja az Adományozási Programon keresztül. Örök-licenszes termékeket a jövőben nem fejlesztenek, de a terméktámogatást továbbra is fenntartják. A változásról bővebben a Autodesk Perpetual License Changes FAQ oldalon olvashat.

Hozzájuthatok öröklicenszes Autodesk termékekhez?

Nem. Az Autodesk az örökre szóló licenszeket felváltotta a felhőalapú üzleti modelljében elérhető előfizetéses licenszekkel. További információkat a változásról a perpetual licenses oldalon találhat.

Mit jelent az új, előfizetéses modell az öröklicensszel rendelkező felhasználók számára?

A felhasználók továbbra is használhatják öröklicenszes termékeiket. Azok, akik 2016-os vagy újabb verziókra szeretnének frissíteni, az előfizetéses modellt választhatják. Az előfizetés magában foglalja az aktuális programfrissítéseket és fejlesztéseket, felhő alapú tárhelyet és kiemelt terméktámogatást az Autodesk-től. Egy előfizetés egy éves időtartamra szól. Az előfizetés lejárta előtt, amennyiben szeretnék tovább használni a termékeket, újabb egy éves előfizetést kell igényelni a CivilTech Programon keresztül. További információkat a változásról a perpetual licenses oldalon találhat.

Melyek a program részvételi feltételei?

Kérjük olvassa el a jogosultság és rendelési keret részt.

Igényelhetek szoftveradományt, ha az elmúlt három év során vásároltam Autodesk termékeket?

Nem. Amennyiben szervezete vásárolt Autodesk termékeket az elmúlt három évben, külön engedélyt kell kérnie az Autodesktől, mielőtt szoftveradományt igényelne a CivilTech Programban. Ehhez kövesse az alábbi lépéseket.

  1. Küldjön emailt a technologyimpact@autodesk.com címre.
  2. Az emailnek tartalmaznia kell
    1. szervezetének nevét és a kapcsolattartási információkat
    2. mely Autodesk termékeket vásárolta meg szervezetük
    3. ezen termékek hozzávetőleges összes költségét
    4. a termékek beszerzésének hozzávetőleges idejét
    5. a beszerzési csatornát, melyen keresztül a termékeket megvásárolták (pl. Autodesk.com vagy egy viszonteladó).
  3. Miután megkapta az Autodesk hozzájárulását, leadhatja igényét a CivilTech fiókján keresztül.

Figyelem! Az Autodesk hozzájárulása nem garantálja, hogy hozzájuthatnak az adományokhoz. Szervezetének továbbra is meg kell felelnie az Autodesk által támasztott jogosultsági feltételeknek. Ezek megismeréséhez kérjük, olvassa el a Autodesk jogosultság és rendelési keret részt.

Technikai kérdések

Hogyan történik az Autodesk termékek letöltése, telepítése és aktiválása?

Az alábbiakban bemutatjuk a folyamatot a regisztrációtól a termékek aktiválásáig.

CivilTech regisztráció

  1. Regisztrálja szervezetét a CivilTech Programba, amennyiben még nem partnerünk.
  2. A CivilTech elvégzi szervezete ellenőrzését, valamint megvizsgálja azt, hogy az Autodesk által támasztott feltételek mentén jogosult-e az Autodesk Adományozási Programra. A jogosultsági feltételek áttekintéséhez olvassa el az Autodesk jogosultság és rendelési keret részt.

Rendelje meg a kívánt termékeket

  1. Amennyiben szervezete jogosult az Autodesk termékekre, igényét leadhatja Katalógusunkban.
  2. Sikeres tranzakció után a CivilTech-től kapott automatikus email tartalmazni fogja a PIN kódját és a termékaktiválás módját.

Regisztráljon az Autodeskhez és töltse le termékeit

A teljesítéskor kapott email tartalmazni fogja annak leírását, hogy hol és hogyan használhatja fel PIN kódját, valamint hogy hol kell regisztrálnia és letöltenie az igényelt termékeket.

Hogyan hosszabbíthatom meg előfizetésem?

Minden évben újra igényelheti az Autodesk termékeket a CivilTech Programon keresztül a folyamatos használat érdekében. Várjon addig, amíg a meglévő előfizetéséből már kevesebb mint 30 nap van hátra, mielőtt újra igényli a terméket.

Mi a teendő, ha problémám akad a letöltéssel?

Válasszon másik letöltési módszert az Autodesk Fiókjában rendelkezésre állókból.

Létre kell hoznom egy Autodesk Azonosítót (felhasználó) a termékek aktiválásához?

Igen. Az Autodesk Azonosító a kulcs az Ön Autodesk terméklicenszeihez és előfizetői előnyeihez. Szükség van rá a CivilTechtől kapott PIN kódok regisztrálásánál is, valamint az Autodesk Fiókba való belépéshez, ahol hozzáférhet az igényelt termékeihez, elérheti az előfizetői előnyöket, valamint terméktámogatáshoz juthat. Autodesk szoftverei első futtatáskor szintén kérni fogják ezen azonosítót. Amennyiben még nem rendelkezik vele, a fenti lépések bármelyikénél átirányítja Önt az Azonosító létrehozásához.

Miért kér a termék sorozatszámot?

Miután regisztrálta PIN kódját, kap egy emailt az Autodesk-től. Ez megerősíti, hogy előfizetési periódusa megkezdődött. Az Autodesk javasolja, hogy csak ezen email megérkezte után kezdje el használni a szoftvert. Miután megkapta a levelet, csak az Autodesk Azonosítójára és jelszavára lesz szükség a termék bármely gépen történő használatához, a sorozatszámra nem.

Mit tegyek, ha nem kaptam meg a megerősítő emailt az Autodesk-től?

Ellenőrizze a regisztrációkor megadott postafiókját, hogy nem került-e be a spam mappába a levél. Ha ott sem találja, akkor küldjön emailt a technologyimpact@autodesk.com címre, amely tartalmazza a regisztrálni kívánt PIN kódot is.

Hol kaphatok technikai támogatást?

Letöltéssel, telepítéssel és aktiválással kapcsolatos kérdéseire választ találhat Autodesk Fiókjában.

Az Autodesk az alábbi lehetőségeket is rendelkezésükre bocsátja termékei használatának elsajátításához:

Az Autodesk Authorized Training Center (ATC®) költségtérítéses támogatás keretében kínál többek között tanfolyamokat és tanúsítványokat.