Cisco - Gyakran Ismételt Kérdések

Mit takar a Cisco Worldwide programja?

A Cisco Worldwide Programja a Cisco legkiválóbb hálózati termékeit és technológiáit kínálja nonprofit szervezeteknek.

A Cisco célja, hogy fejlődést idézzen elő a hálózati és internet technológiai megoldások javításán keresztül a helyi közösségekben. A Cisco meggyőződése, hogy a technológia lehetővé teszi a nonprofit szervezetek számára hatékonyságuk növelését és hozzájárul működési hatókörük és szolgáltatásaik kiterjesztéséhez.

 

Hogyan tudhatom meg, hogy a szervezetem jogosult-e Cisco adományokra?

További információt a Cisco jogosultsági feltételek részben talál.

 

Hány Cisco terméket rendelhet a szervezet?

Egy adott költségvetési éven belül (július 1. – június 30.) egy szervezet egy rendelést adhat le Cisco termékekre. Az összes megrendelt termék után felszámított adminisztrációs díj nem haladhatja meg az 4 000 dollárt.

 

Mi történik miután feladtam a megrendelést?

Minden Cisco megrendelést vissza kell igazolnia az adományozó partnernek, és a teljesítés 8 hetet vesz igénybe. Alkalmanként a szállítás kibocsájtása hosszabb időt vesz igénybe.

Lehetséges, hogy egy rendelést több részben szállítanak ki. A hálózati kivitel, a termék elérhetősége és a költségvetési év ütemterve miatt elképzelhető, hogy a termékadományok változnak, vagy értesítés nélkül késnek. A Cisco fenntartja a jogot, hogy funkcionálisan azonos terméket biztosítson egyes rendelt termékek helyett.

 

Milyen technikai tanácsadás kap a szervezet?

A Cisco adományai egy ötéves SMARTnet szerződést is magukba foglalnak, amely a szervezeteket rendszereik telepítésében és karbantartásában segíti. A szerződés kínálta előnyök közé tartozik a műszaki segítség, a sérült termékek cseréje vagy javítása valamint a szoftverfrissítések. A regisztrációval, a karbantartással és a szerződés használatával kapcsolatos részletes információért olvassa el a Register and Maintain Your SMARTnet Contract dokumentumot.

Miután a SMARTnet szerződés lejárt, az adománykérőnek erősen ajánlott, hogy évente megújítsa (saját költségükre) mindaddig, amíg tulajdonukban van a termék vagy az élettartama (EOL) véget nem ér és a Cisco nem támogatja többé.

A Cisco SMARTnet támogatása ingyenes, és a hét minden napján, napi 24 órában hozzáférést biztosít a Cisco Technikai Segítségnyújtó Központjához.

 

Milyen szabályok vonatkoznak a Cisco adományainak visszavételére?

Sérülten vagy működésképtelenül kiszállított termékek esetén használja a Cisco jótállást vagy SMARTnet szerződését.

Téves termékkiszállítás esetén a cikkek kézhezvételétől számított 60 napon belül küldjön egy e-mailt a civiltech@niok.hu címre, tárgynak adja meg „Cisco visszavételi kérelem”, és az e-mailben tüntesse fel a következőket:

  • A szervezete neve
  • Az adomány visszaigazolási száma
  • Az ok, amiért vissza kívánja küldeni a terméket
  • A visszaküldeni tervezett termékek listája

A Cisco Programmal foglalkozó munkatársunk meg fogja vizsgálni kérését, és kapcsolatba lép Önnel a visszaküldés/visszavétel részleteivel kapcsolatosan.

A Cisco a termékekkel kapcsolatos egyéb problémák esetén általában nem fogad el visszaküldést. Ugyanakkor, amennyiben azt szeretné, hogy bizonyos speciális körülményeket figyelembe vegyünk, megvizsgáljunk, küldjön egy e-mailt a fenti címre a megadott tárggyal és információkkal.

 

Hogy tudhatok meg többet a Cisco-ról?

A Cisco társadalmi felelősségvállalási programjairól itt tájékozódhat: Cisco Corporate Social Responsibility.

^vissza a lap tetejére