CivilTech jogosultsági kritériumok

A CivilTech programban való részvételhez a Magyarországon bejegyzett nonprofit szervezeteknek az alábbiakban részletezett általános jogosultsági kritériumoknak kell megfelelniük. Az egyes adományozó partnerek ezen kívül meghatározzák a saját jogosultsági kritériumaikat, ami azt jelenti, hogy a CivilTech programon keresztül az egyes szervezetek csak abban az esetben juthatnak adományhoz, ha megfelelnek az adományozó partner által elvárt kiegészítő feltételeknek is.

Jelenleg a Microsoft, a Cisco, az O&O Software, a Symantec, a Google, az Adobe, a Bitdefender, a Tableau, az Autodesk és a Veritas a CivilTech program adományozó partnere. Előfordulhat, hogy a szervezete nem felel meg a fenti partnerek által meghatározott feltételeknek. Ebben az esetben is van arra lehetősége, hogy a jövőben bekapcsolódó adományozó szervezetek programjaiban részt vegyen. A CivilTech új partnereiről értesítést küld a regisztrált szervezeteknek.

Az adományozási programban alapvetően a következő típusú szervezetek jogosultak részt venni (a további kritériumokat lásd a lap alján!):

  • közhasznú státusszal rendelkező egyesületek és alapítványok
  • Szja 1% gyűjtésére jogosult egyesületek és alapítványok
  • közhasznú státusszal rendelkező nonprofit gazdasági társaságok
  • nyilvános könyvtárak

Regisztrációkor a következő iratokat kell beküldenie e-mailben vagy postán a következő címre:

NIOK Alapítvány
CivilTech program
1122 Budapest, Maros utca 23. mfszt. 1.

Alapítványoknak, egyesületeknek és nonprofit gazdasági társaságoknak:

  • a jelentkező szervezet képviselőjének igazolását arról, hogy a regisztrációkor megadott e-mail a szervezet hivatalos e-mail címe (kérjük, tüntessék fel a regisztrációkor megadott e-mail címet az igazoláson),
  • a kitöltött és aláírt Pályázati Űrlapot (amely egy egyoldalas dokumentum a szervezet tevékenységeiről, céljairól),
  • további dokumentumok csak akkor lehetnek szükségesek, ha a regisztrációkor megadott adatok nem egyeznek a benyújtott dokumentációéval.

Könyvtáraknak:

  • nyilatkozat arról, hogy ki a fenntartó szervezet,
  • az alapító okirat másolatát (a könyvtár vezetője által hitelesítve),
  • a jelentkező könyvtár képviselőjének aláírt és bélyegzővel ellátott igazolását arról, hogy a regisztrációkor megadott e-mail a szervezet hivatalos e-mail címe (kérjük, tüntessék fel a regisztrációkor megadott e-mail címet az igazoláson),
  • a kitöltött, aláírt és bélyegzővel ellátott Pályázati Űrlapot (cél, fő tevékenységek és programok megadása, nyilvános és back office/adminisztratív számítógépek számának feltűntetése),
  • további dokumentumok csak akkor lehetnek szükségesek, ha a regisztrációkor megadott adatok nem egyeznek a benyújtott dokumentációéval.

FIGYELEM: A CivilTech a szervezet regisztrációját követő években a rendelés feldolgozása előtt ellenőrzi, hogy a rendelést leadó szervezet továbbra is teljesíti-e a jogosultsági kritériumokat, és ezzel kapcsolatban dokumentumokat kérhet a szervezettől.

Az egyes adományozó partnerek jogosultsági kritériumainak ellenőrzéséhez kérjük, tekintse meg az alábbi linkeket:

CsatolmányMéret
CivilTech palyazati urlap.doc26 KB
e-mail igazolás minta_0.doc22 KB