A szervezet regisztrálása

A CivilTech program egy online adománykérési felületen keresztül kínálja a Microsoft, a Cisco, az O&O Software, a Symantec, a Google, az Adobe, a Bitdefender és a Tableau által adományozott informatikai termékeket.

A rendelését csak azután tudja feladni, ha már regisztrálta szervezetét a honlapunkon, és a CivilTech megerősítette, hogy a szervezete megfelel a programban való részvételhez szükséges jogosultsági kritériumoknak.

A regisztráció a következőképpen történik:

1. Online regisztráció

Kattintson a képernyő bal oldalán található képre vagy a Regisztráció menüpontra, és regisztrálja a szervezetét.

A tevékenységi kör meghatározásakor kérjük vegyék figyelembe a következőket:

  • A szervezetet elsősorban a szervezet célja alapján sorolják be (vagyis, hogy mire irányul a szervezet tevékenysége). Abban az esetben, ha ez nem lehetséges, akkor a szervezet fő tevékenységei, programterületei alapján.
  • Azt a tevékenységi kört válasszák, amely a legpontosabban leírja a szervezet célját (tevékenységét).
  • Ha egy szervezet többféle tevékenységet is végez, akkor azt a tevékenységi kört kell megjelölnie, amely a legátfogóbban írja le a szervezet tevékenységét, és magában foglalja a többit.
  • Ha ez nem lehetséges, akkor próbálja meg meghatározni a legjellemzőbb tevékenységet, és ez alapján jelölje be a tevékenységi kört.

2. Dokumentumok beküldése

Az internetes regisztrációt követően az alábbi iratokat kell beküldenie e-mailben, vagy postán a következő címre:

NIOK Alapítvány
CivilTech program
1122 Budapest, Maros utca 23. mfszt. 1.

Alapítványoknak, egyesületeknek és nonprofit gazdasági társaságoknak:

  • a jelentkező szervezet képviselőjének aláírt és bélyegzővel ellátott igazolása arról, hogy a regisztrációkor megadott e-mail cím a szervezet hivatalos e-mail címe (kérjük, tüntessék fel a regisztrációkor megadott e-mail címet az igazoláson),
  • a kitöltött, aláírt és bélyegzővel ellátott Pályázati Űrlap (amely egy egyoldalas dokumentum a szervezet tevékenységeiről, céljairól),
  • további dokumentumok csak akkor lehetnek szükségesek, ha a regisztrációkor megadott adatok nem egyeznek a benyújtott dokumentációéval.

Könyvtáraknak:

  • nyilatkozat arról, hogy ki a fenntartó szervezet,
  • az alapító okirat másolata (a könyvtár vezetője által hitelesítve),
  • a jelentkező könyvtár képviselőjének aláírt és bélyegzővel ellátott igazolása arról, hogy a regisztrációkor megadott e-mail cím a könyvtár hivatalos e-mail címe (kérjük, tüntessék fel a regisztrációkor megadott e-mail címet az igazoláson),
  • a kitöltött, aláírt és bélyegzővel ellátott Pályázati Űrlap (cél, fő tevékenységek és programok megadása, nyilvános és back office/adminisztratív számítógépek számának feltűntetése),
  • további dokumentumok csak akkor lehetnek szükségesek, ha a regisztrációkor megadott adatok nem egyeznek a benyújtott dokumentációéval.

Office 365 igénylésekor minden szervezeti forma esetén a fenti dokumentumok kiegészülnek az alábbival:

  • hivatalos igazolás arról, hogy ki jogosult a szervezet nevében az Office 365 rendelésével kapcsolatban eljárni, és hogy ez a személy a szervezettel milyen jogviszonyban áll (pl. munkavállaló, önkéntes, megbízott).

Határidők:

A CivilTech program 2008. január 1-től folyamatosan működik. A pályázatokat a beérkezés sorrendjében folyamatosan bíráljuk el. A pályázatok elbírálása a beérkezéstől számítva legfeljebb 1-3 munkanapot vesz igénybe. A pályázati feltételek időről időre változhatnak, melyről a www.civiltech.hu portálon értesítjük a pályázókat.

További információkért tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések menüpontot.

 

CsatolmányMéret
e-mail igazolás minta.doc22 KB
CivilTech palyazati urlap.doc28.5 KB
e-mail igazolás minta_konyvtar.doc22.5 KB
Pályázati ürlap_CivilTech_könyvtárak.doc35 KB