Rendelés

A CivilTech program a Microsoft, a Cisco, az O&O Software, a Symantec, az Adobe, a Google, a Tableau és a Bitdefender által felajánlott informatikai termékeket kínál online adománykérő rendszerén keresztül. A megrendelés a következőképpen történik:

1. A rendelés előfeltétele: a CivilTech e-mailes igazolása a jogosultságról

A rendelését feladhatja, ha a szervezete regisztrációja után e-mailben megerősítést kapott a CivilTechtől, hogy legalább egy adományozó partner jogosultsági kritériumainak megfelel.

2. A rendelési útmutatók tanulmányozása

A rendelés feladása előtt, kérjük, tekintse meg az adott adományozó partner rendelésre vonatkozó útmutatóját. Ebben részletesen megtalálja, hogy hány terméket rendelhet, mennyi a minimális rendelhető árumennyiség, mely kiegészítő iratokra van esetleg szükség a rendeléshez:

  • A Cisco adományozási program útmutatója
  • A Microsoft szoftver-adományozási program útmutatója
  • Az O&O Software és az &O Syspectr adományozási program útmutatója
  • A Symantec adományozási program útmutatója
  • A Google Nonprofit Szervezeteknek Gyakran Ismételt Kérdések
  • Az Adobe adományozási program útmutatója
  • A Tableau adományozási program útmutatója
  • A Bitdefender adományozási program útmutatója

3. Bejelentkezés

Miután áttekintette a rendelési útmutatót, a szervezete felhasználónevével és jelszavával jelentkezzen be az online adománykérő rendszerbe. Ha elfelejtette a jelszavát, a szervezet regisztrációkor megadott hivatalos e-mail címéről küldött e-mailben kérhet újat.

4. Katalógus

Miután bejelentkezett az online adománykérő rendszerbe, böngészhet a termékek között a Katalógusban. Kereshet adományozó partner vagy terméktípus szerint. Mindkét esetben látni fogja a kapható termékek listáját és a megrendelésük esetén fizetendő Adminisztrációs díj / Szolgáltatási díj összegét. Ha további információkat szeretne kapni egy termékről, kattintson a termék nevére.

A Google Nonprofit Szervezeteknek csomag esetén nem kell szolgáltatási díjat fizetni, azt külön megrendelni sem szükséges. Az érvényesítési kódhoz jutás részletei megtalálhatók itt.

5. Megrendelés

Ha eldöntötte, hogy egy adott terméket meg kíván rendelni, tegye a kosárba (kivéve Google Nonprofit Szervezeteknek). A kosara tartalmát bármikor megtekintheti, az abba behelyezett termékeket legközelebbi bejelentkezésnél is ott találja. Ha befejezte a termékek kiválasztását, lezárhatja a rendelést.

Figyelem: egy adott rendelés csak egy Adományozó partnerünk termékeit tartalmazhatja, ezért az egyik adományozó partnerünk termékét tartalmazó kosárba egy másik partner terméke nem kerülhet be. Minden adományozó partnerünk termékeire külön rendelést kell feladni.

6. A rendelés lezárása

A rendelés lezárásakor megadjuk az Ön által rendelt termékek listáját és a szállítási címet. Ha mindent rendben talált, lezárhatja a rendelést. A rendelés befejezése után e-mailben megerősítjük a rendelését. Az adminisztrációs / szolgáltatási díjról szóló számlát e-mailben küldjük a szervezet regisztrációkor megadott e-mail címére. A rendelés feldolgozása azután kezdődik meg, hogy az adminisztrációs / szolgáltatási díjat és az adományozó partnerünk által esetlegesen kért iratokat megkaptuk a szervezettől.

Figyelem: a CivilTech adományozó program keretében a termékeket kizárólag a szervezet regisztrációjakor megadott címre szállítjuk, illetve e-mail címre küldjük. További információkat lásd a Szállítási cím aloldalon.

7. A rendelés teljesítése

A rendelés feladása után megjelenik a rendelés megerősítését tartalmazó oldal, amelyet kinyomtathat. Ezen kívül e-mailben is megerősítést kap a rendelésről. A megerősítésben információt kap a további teendőkről (számla kifizetése).

A megrendelt áruk várható megérkezése:

  • Cisco – a fizetéstől és a Rendelés jóváhagyási nyilatkozat beérkezésétől számított legfeljebb 90 napon belül
  • Microsoft – a termékek és termékkulcsok online lesznek letölthetőek a Microsoft Mennyiségi Licencszolgáltató Központ (VLSC) oldaláról. Erről kapnak tájékoztatót a szervezetek e-mailben a rendelés véglegesítése után 1-2 napon belül.
  • Symantec – a termékkulcsokat a Symantectől kapott e-mail tartalmazza, a termékeket pedig a szervezet hivatalos címével regisztrált Norton fiókból tölthetik le.
  • O&O Software – a termékkulcsokat és a letöltési linkeket az adományozó partnertől kapott e-mail tartalmazza. Ezt az e-mailt a rendelés véglegesítése után 1-2 napon belül kapják meg.

További információkért tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések menüpontot.