Rendelés

A CivilTech program az Adobe, az Amazon, az Asana, az Autodesk, a Bitdefender, a Box, a Cisco, a DocuSign, a Google, a Microsoft, a NortonLifeLock, az O&O Software, a Tableau, a TeamViewer, a Veritas és a Zoom által felajánlott informatikai termékeket kínál online adománykérő rendszerén keresztül. A megrendelés a következőképpen történik:

1. A rendelés előfeltétele: a CivilTech emailes igazolása a jogosultságról

A rendelését feladhatja, ha a szervezete regisztrációja után emailben megerősítést kapott a CivilTechtől, hogy legalább egy adományozó partner jogosultsági kritériumainak megfelel.

2. A rendelési útmutatók tanulmányozása

A rendelés feladása előtt, kérjük, tekintse meg az adott adományozó partner rendelésre vonatkozó útmutatóját. Ebben részletesen megtalálja, hogy hány terméket rendelhet, mennyi a minimális rendelhető árumennyiség, mely kiegészítő iratokra van esetleg szükség a rendeléshez:

3. Bejelentkezés

Miután áttekintette a rendelési útmutatót, a szervezete felhasználónevével és jelszavával jelentkezzen be az online adománykérő rendszerbe. Ha elfelejtette a jelszavát, a szervezet regisztrációkor megadott hivatalos email címéről küldött emailben kérhet újat.

4. Katalógus

Miután bejelentkezett az online adománykérő rendszerbe, böngészhet a termékek között a Katalógusban. Kereshet adományozó partner, kategória, platform vagy terméktípus szerint. Mindegyik esetben látni fogja a kapható termékek listáját és a megrendelésük esetén fizetendő Adminisztrációs díj összegét. Ha további információkat szeretne kapni egy termékről, kattintson a termék nevére.

A Google Nonprofit Szervezeteknek csomag esetén nem kell szolgáltatási díjat fizetni, azt külön megrendelni sem szükséges. Az érvényesítési kódhoz jutás részletei megtalálhatók itt.

5. Megrendelés

Ha eldöntötte, hogy egy adott terméket meg kíván rendelni, tegye a kosárba (kivéve Google Nonprofit Szervezeteknek). A kosara tartalmát bármikor megtekintheti, az abba behelyezett termékeket legközelebbi bejelentkezésnél is ott találja. Ha befejezte a termékek kiválasztását, lezárhatja a rendelést.

Figyelem: Microsoft termékek mellett egy rendelés nem tartalmazhatja más adományozó partnerek termékeit; azokra külön megrendelést kell feltenni.

6. A rendelés lezárása

A rendelés lezárásakor megadjuk az Ön által rendelt termékek listáját és a szállítási címet. Ha mindent rendben talált, lezárhatja a rendelést. A rendelés befejezése után emailben megerősítjük a rendelését. Az adminisztrációs díjról szóló számlát emailben küldjük a szervezet regisztrációkor megadott email címére. A rendelés feldolgozása azután kezdődik meg, hogy az adminisztrációs díjat és az adományozó partnerünk által esetlegesen kért iratokat megkaptuk a szervezettől.

Figyelem: a CivilTech adományozó program keretében a termékeket kizárólag a szervezet regisztrációjakor megadott címre szállítjuk, illetve email címre küldjük. További információkat lásd a Szállítási cím részben.

7. A rendelés teljesítése

A rendelés feladása után megjelenik a rendelés megerősítését tartalmazó oldal, amelyet kinyomtathat. Ezen kívül emailben is megerősítést kap a rendelésről. A megerősítésben információt kap a további teendőkről (számla kifizetése).

A megrendelt áruk várható megérkezése:

  • Cisco – a fizetéstől és a Rendelés jóváhagyási nyilatkozat beérkezésétől számított legfeljebb 90 napon belül
  • Microsoft – a termékek és termékkulcsok online lesznek letölthetőek a Microsoft Mennyiségi Licenszszolgáltató Központ (VLSC) oldaláról. Erről kapnak tájékoztatót a szervezetek emailben a rendelés véglegesítése után 1-2 napon belül.
  • A többi adományozó partner esetében vagy a CivilTechtől, vagy magától az adományozó partnertől kapnak emailt a hozzáférés módjáról és a termékkulcsokról a rendelés véglegesítését követő 1-3 munkanapon belül.

További információkért tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések menüpontot.

Adminisztrációs díj

A CivilTech Informatikai Adományozó Program adminisztrációs díjat számol fel minden egyes lebonyolított rendelés esetén. A díj az adományozó program adminisztrációs költségeit fedezi. Bár az költségek mértéke tételenként változik, mégis a szervezetek jellemzően 90-94%-os megtakarítást érhetnek el a tipikus, USD-ben denominált kiskereskedelmi árakhoz képest.

A díj biztosítja, hogy a CivilTech Program hosszú távon fenntartható legyen, és az adományozott termékeket továbbra is a lehető legnagyobb hatékonysággal és a lehető legkisebb költségen tudja felajánlani.

Szállítási cím

A Cisco Adományozási Programjától eltekintve nem történik fizikai kézbesítés, a termékkulcsokat – ahol kiküldésre kerülnek – a szervezet hivatalos email címére érkező email tartalmazza.

A Cisco EMEA programja lehetővé teszi, hogy a megrendelt árukat a regisztrációkor megadott címtől eltérő címre szállítsák, amennyiben a szervezet hivatalos képviselője vagy a vezetője írásban megerősíti a szállítási címet a Rendelés jóváhagyási nyilatkozatban a következők figyelembevételével:

  • A nyilatkozatban szerepeltetni kell a teljes szállítási címet (város, irányítószám, utca, házszám, emelet, ajtó, címzett neve).
  • A szállítási cím nem lehet postafiók.
  • Röviden indokolják, hogy a szállítási cím miért nem egyezik meg a bejegyzett székhellyel.